Últimes connexions: Carles: 2 Hores 48 Minuts Fa docosma: 9 Hores 35 Minuts Fa anna: 4 Dies 58 Minuts Fa angelbadallo: 7 Dies 1 Hora 14 Minuts Fa empegueida: 7 Dies 22 Hores 18 Minuts Fa docrosma: 8 Dies 23 Hores 45 Minuts Fa Pere: 9 Dies 4 Hores 35 Minuts Fa
BONA NIT, SÓC LA MARE D'UNA CASTORETA, ENCARA QUE SÉ QUE NOMÉS SÓN QUATRE GATS, VULL DIR NENS. VULL ANIMAR-VOS A SEGUIR FENT AQUESTA TASCA AMB LA QUE ELS NENS APRENEN BONS VALORS. GRÀCIES. ÀNIMS
Moltes gràcies per els ànims. Jo aquest any no soc cap de Castors, però se realment el malament que es pasa sense nens. Des del equip d'agrupament estem treballant fort per tal de poder apropar el cau a molta mes gent i poder disfrutar de les activitats escoltes amb un numero de nois i noies adient. Segur que aquest misatge pujarà els anims a algun cap de castors que estava una mica desanimat amb el tema.
Esperem que poguem tenir aviat un bon numero de castors i llops que son les dues unitats que estan mes buides.
Merci per el misatge i a veure si mes pares s'animen a deixar 4 impresions escrites a la web
Registrat: 2004/4/7
839
Calella lliure i sobirana!!:
Que bé! Així m'agrada que els pares i mares s'animin a entrar a la web, ja que moltes coses es diuen per aquí! També donar moltes gràcies pels anims! Tot i que jo tampoc sóc cap de castors. Fins a la pròxima!
visca les mares internautes!!! en nom de tots els caps de castors et donc les gracies ja q no es una feina facil la q estem fent.. pero sembla q la cosa millora, els nens s'han aficionat a fer cistells i a jugar amb els llops.aveure si daquesta marena(fent manuals i ajuntant unitats de tant en tant) aconseguim augmentar el nombre de castorets i lludrigues o si mes no aconseguir q passin bones estones amb nosaltres i aprenguin els valors de l'escoltisme. Molts petons i merci gracies una altre vegada pels anims!!!!